Domů    Napsat mail    Mapa stránek
    NAVIGACE:  Úvod > Tým

majitel auta, mechanik,  jezdec :      

                        Josef Hanka

 

spolujezdec, správce stránek, tiskový mluvčí a manažer týmu :       

                        Pavel Vrba

 

grafik týmu, grafický designér : 

                          Petr Hanka 

 

 

  Zvláštní poděkování patří našim rodinám a našim rodiným příslušníkům nejen za toleranci a pochopení, ale také za logistické a servisní zabezpečení při závodech a při přípravě na ně.

  Bez jejich přičinění by nebylo tyto závody možné realizovat.
 

 

Historie týmu HV Racing Team

Co lze napsat na úvod, pokud člověka k něčemu vede jeho sen. Dokonce jsem na toto téma hledal text, který by to plně vystihoval:

Přejít ze sna do skutečnosti není tak těžké, je to jedna dvě a člověk se okamžitě přizpůsobí. Těžké je rozhodnout se opustit sen a vstoupit do skutečnosti. Vyžaduje to úžasnou sílu vůle a je to tím těžší, čím víc narostl sen.

 
Nejtěžší v životě je rozeznat, který most překročit a který spálit.

 

     Historie našeho týmu  byla zahájena v roce 2009 naší účastí na Rally Krkonoše- rally pravidelnost. Této účasti však předcházela dlouhá doba stavby a úpravy vozidla tak, aby dosáhla současné podoby.
     Majitel auta Pepík Hanka strávil mnoho času a úsilí i chvil určité beznaděje a odříkání, než se mu podařilo upravit vozidlo tak, aby nejen prošla složitým STK, ale aby prošla i před samotnými závody technickou přejímkou. Ale stálo to za to.

     Důležitým momentem bylo rozhodnutí vozidlo dokončit a přihlásit do závodní kategorie tak, aby se mohlo zúčastnit závodů v rally. Samostatnou kapitolou bylo i provedení všech kroků l získání licencí jezdců.

     V roce 2011 jsme se jako posádka rallyhanka poprvé zúčastnili v rámci Poháru ČR závodů Rally Krkonoše.

     Postupnými kroky jsme předělali i naší formu prezentace na veřejnosti. Protože o kom se neví, ten jako by nebyl. Z původního týmu rallyhanka jsme zvolili název HV Racing Team.

 

Jen čas ukáže tu správnou cestu.

 

Základem úspěchu je vybrat si pravý čas.

Přijít s něčím moc brzo je stejně špatné jako přijít moc pozdě.

Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.

 

 Škoda 130 LR

Úpravy dělané vlastními silami, vlastními finačními prostředky. Bez sponzorů, výrobců sice s problémy, horkotěžko, nicméně úspěšně a hlavně i s pocitem vznikajícího pocitu sounáležitosti mezi člověkem a autem, protože pokud člověk sám něco tvoří a vytvoří, má k dané věci i jiný, vřelejší vztah.

Naše autíčko se představuje :

Škoda 130 LR

 

Rok výroby 1984

Motor  čtyřdobý,zažehový kapalinou chlazený.Řadový čtyřválec OHV umistěný podél za zadní nápravou

Zdvihový objem 1289ccm

Maximalni otáčky 8000ot / min

Max. rychlost dle zvolených převodu

Převodovka pětistupnová zkrácená

Karoserie vyztužená samonosná uzavřená ochranný rám dle přilohy J dle homologace pro daný rok výroby

Interier sparco -omp -srs




Novinka 2012

uvnitř auta

zadní prostor auta

Úprava 2012

Uprava 2012


Úpravy 2012

Úpravy 2012